Zondag 2 juni vond de eerste van een serie van vier lunchconcerten plaats. In de tuin van het Princenhaags museum in de schaduw van de bomen in een heerlijk warme omgeving werd na een inleiding van Josien van der Corput, de concertenserie geopend door Dhr Roobol. Het eerste concert werd uitgevoerd door het Bredaas Saxofoon Duo bestaande uit Bert Haan & Laetitia Hage. Zij speelden gevarieerde klassieke stukken waaronder bijvoorbeeld Grieg. Onder het genot van een drankje zagen ongeveer 30 mensen hoe het duo de zondagmiddag kleur gaf met heerlijke saxofoonmuziek. een mooie start van de serie. Op naar het volgende concert!
Trending
- Feestelijk afscheid Sinte Maerte: Juffen Jolande en Anja gaan met pensioen
- Zaterdag 27 juni Repair Café
- Recordaantal deelnemers tijdens Princenhaags Golfkampioenschap
- Straten in Princenhage: Hovenierstraat
- Gezellige drukte en volop genieten tijdens Princenbier op de Dorpswei
- Jubileumeditie Princenbier brengt nieuwe brouwers, wijnbar en livemuziek naar de Dorpswei
- Straten in Princenhage: Doelen, Doelakkerstraat, Doelenstraat
- S.K.I.P. Spektakeldag Princenhage: een dag vol plezier op de Dorpswei










